Boxshot Hori Switch LAN Adapter

Afbeeldingen voor  Hori Switch LAN Adapter

Afbeeldingen gezocht. Help! en verdien 134 muntjes.
Afbeelding voor Hori Switch LAN Adapter

Mr M

Mr M. vertelt

Wowie! Ben je klaar om je online gaming naar het volgende niveau te tillen? Dan is de Hori Switch LAN Adapter precies wat je nodig hebt! Deze Fantastische accessoire zorgt ervoor dat je Nintendo Switch een stabiele en snelle internetverbinding heeft via een bekabelde Ethernet-verbinding. Geen gedoe meer met trage WiFi-verbindingen tijdens spannende multiplayer-gevechten of coöperatieve avonturen. De Hori Switch LAN Adapter is officieel gelicenseerd door Nintendo, dus je weet dat je kwaliteit in handen hebt. Bovendien is hij supermakkelijk te gebruiken: gewoon aansluiten op het dock van je Nintendo Switch en je bent klaar om te gamen! Fantastisch, toch?

De Hori Switch LAN Adapter is een must-have accessoire voor elke serieuze online gamer. Sinds de lancering van de Nintendo Switch in 2017, hebben gamers vaak geklaagd over de instabiele WiFi-verbindingen tijdens online gameplay. De introductie van deze LAN Adapter door Hori heeft een wereld van verschil gemaakt, vooral voor competitieve gamers die afhankelijk zijn van een betrouwbare en snelle internetverbinding.

"The Hori Switch LAN Adapter is a game-changer for online play on the Nintendo Switch. It’s incredibly easy to set up and provides a rock-solid connection. No more lag during crucial moments!" - IGN
"If you’re serious about online gaming on the Switch, the Hori LAN Adapter is a must-have. It offers a significant improvement over WiFi, making your gaming experience much smoother." - GameSpot

Deze Fantastische LAN Adapter is ideaal voor iedereen die graag online games speelt op de Nintendo Switch. Of je nu een fanatieke speler bent van "Super Smash Bros. Ultimate", "Mario Kart 8 Deluxe" of "Splatoon 2", deze adapter zorgt ervoor dat je altijd een stabiele en snelle verbinding hebt. Ook voor gezinnen die meerdere Switch-consoles in huis hebben, is dit een geweldige aanvulling om ervoor te zorgen dat iedereen zonder onderbrekingen kan genieten van online multiplayer-games.

Vergelijkbare Uitgaves

De Hori Switch LAN Adapter is een van de meest populaire keuzes, maar Nintendo heeft ook een eigen officiële LAN Adapter uitgebracht. Beide adapters bieden vergelijkbare prestaties, maar de Hori-versie is vaak iets voordeliger geprijsd.

Als je geniet van online multiplayer-games op de Nintendo Switch, dan zijn er nog veel meer titels die je Fantastisch zult vinden! Denk aan "Fortnite", "Rocket League" en "Overwatch". Al deze games profiteren enorm van een stabiele LAN-verbinding voor de beste online ervaring.

Fantastisch Tweedehands

Bij MarioSwitch.nl staan we voor Fantastisch Tweedehands! Dat betekent dat je kunt rekenen op mooie, complete producten die zorgvuldig zijn gecontroleerd. Onze Hori Switch LAN Adapters worden grondig getest om ervoor te zorgen dat ze in perfecte staat zijn. Bovendien bieden we een ruime aanbod, goede service, 6 maanden garantie en lage prijzen. Het is niet alleen goed voor je portemonnee, maar ook voor het milieu! Dus waar wacht je nog op? Haal je Hori Switch LAN Adapter vandaag nog bij MarioSwitch.nl en geniet van een ongeëvenaarde online gaming-ervaring!
Beoordelingen voor   Hori Switch LAN Adapter

Beoordelingen Hori Switch LAN Adapter

kopje Switch Hardware beschrijving Hori Switch LAN Adapter

Beschrijvingen

2 Beschrijvingen

Super Dekker
158548
Wat is een Hori Switch LAN Adapter?
De Hori Switch LAN Adapter is een accessoire ontworpen voor de Nintendo Switch om een bekabelde internetverbinding te bieden. Deze adapter stelt je in staat om je Switch rechtstreeks aan te sluiten op je modem of router via een ethernet-kabel. Dit zorgt voor een stabielere en snellere internetverbinding vergeleken met de ingebouwde draadloze verbinding van de Switch, wat essentieel is voor als je minder goede Wi-Fi hebt.

Is de Hori Switch LAN Adapter bruikbaar in handheld mode?
De Hori Switch LAN Adapter is enkel ontworpen voor gebruik in de docked mode van de Nintendo Switch. Wanneer je je Switch in de dock plaatst, kun je de LAN Adapter aansluiten op een van de USB-poorten van de dock. In undocked mode, waarbij je de Switch los gebruikt zonder de dock, is de LAN Adapter niet bruikbaar, omdat de Switch zelf geen USB-poorten heeft om de adapter aan te sluiten. In deze situatie ben je afhankelijk van de ingebouwde Wi-Fi van de Switch voor je internetverbinding.

Super Dekker
158548
Is de Hori Switch LAN Adapter bruikbaar bij een Nintendo Switch OLED?
Bij de Nintendo Switch OLED is de Hori Switch LAN Adapter niet meer noodzakelijk voor een bekabelde internetverbinding. Dit model komt namelijk standaard met een LAN-poort ingebouwd in de vernieuwde dock. Hierdoor kun je direct een ethernet-kabel aansluiten zonder de behoefte aan een aparte LAN Adapter. Dit is een van de verbeteringen die het OLED-model biedt ten opzichte van de originele Switch, wat zorgt voor een nog stabielere online ervaring zonder extra accessoires.

Is de Hori Switch LAN Adapter bruikbaar bij een Nintendo Switch Lite?
De Nintendo Switch Lite ondersteunt geen docked mode, aangezien het een handheld-only console is. Dit betekent dat de Hori Switch LAN Adapter niet gebruikt kan worden met de Switch Lite, omdat er geen mogelijkheid is om de adapter aan te sluiten. De Switch Lite is volledig afhankelijk van Wi-Fi voor zijn internetverbindingen, wat betekent dat een bekabelde verbinding niet mogelijk is voor deze versie van de console.
Mist er iets in deze beschrijving? Voeg jouw beschrijving toe en verdien 40 tot 120 muntjes.

Afbeelding voor Hori Switch LAN Adapter

Thuiswinkel Waarborg