Zo komt de Labo set aan, je moet hem natuurlijk zelf in elkaar zetten.
Maak geweldige muziek met die Labo-piano!
Leuk feitje: je beweegt hem voort door middel van de HD Rumble van de Joy-Cons.
Afbeelding voor Variety Kit Toy-Con 01 - Nintendo LABO

Mr M

Mr M. vertelt

Hallo daar, Fantastische gamers! Mr M hier, en ik ben super enthousiast om je alles te vertellen over de Variety Kit Toy-Con 01 - Nintendo LABO! Wow, wat een unieke en creatieve speelervaring biedt dit pakket! Met de Variety Kit kun je maar liefst vijf verschillende Toy-Con projecten maken: de RC Auto, de Viskit, de Huiskit, de Motorfiets en de Piano. Elk project biedt een geheel nieuwe manier om te spelen en te ontdekken met je Nintendo Switch. Deze kit is ontwikkeld door de altijd innovatieve mensen bij Nintendo, die bekend staan om het brengen van vreugde en creativiteit in de wereld van gaming. Je kunt bouwen, spelen en ontdekken hoe de technologie achter de Toy-Con werkt. Fantastisch, toch?!

De Nintendo LABO werd voor het eerst geïntroduceerd in 2018 en bracht een frisse wind in de wereld van gaming. Het was een compleet nieuw concept dat de fysieke wereld van knutselen combineerde met de digitale wereld van videogames. De LABO kits zijn sindsdien erg populair geworden, vooral onder gezinnen en jonge kinderen die graag creatief bezig zijn. De Variety Kit was de eerste in de serie en heeft sindsdien de weg vrijgemaakt voor andere kits zoals de Robot Kit en de Vehicle Kit. Het is echt een pionier in zijn soort!

IGN zei: "Nintendo LABO is een briljant concept dat zowel kinderen als volwassenen zal aanspreken. Het biedt urenlang plezier en educatieve waarde."
The Verge beschreef het als: "Een van de meest innovatieve en creatieve producten die Nintendo ooit heeft uitgebracht. Het is zowel een speeltje als een leerervaring."

Deze game is perfect voor kinderen en gezinnen die houden van knutselen en creatief bezig zijn. Het is ook geweldig voor iedereen die nieuwsgierig is naar hoe dingen werken en graag zelf dingen bouwt. Heb je ooit gedroomd van het maken van je eigen speelgoed? Dan is de Variety Kit echt iets voor jou! En vergeet niet, het is ook Fantastisch voor volwassenen die hun innerlijke kind willen omarmen en samen met hun kinderen willen spelen.

Vergelijkbare Uitgaves

Naast de Variety Kit zijn er ook andere Nintendo LABO kits beschikbaar zoals de Robot Kit en de Vehicle Kit. Elk biedt zijn eigen unieke set van Toy-Con projecten en speelervaringen. Er zijn ook speciale edities van de LABO kits die soms extra accessoires of exclusieve content bevatten. Houd je ogen open voor deze speciale uitgaven!

Als je geniet van de creativiteit en interactiviteit van de Variety Kit, dan raad ik je ook aan om eens te kijken naar Super Mario Maker 2 en Animal Crossing: New Horizons. Beide games bieden eindeloze mogelijkheden om je eigen wereld te creëren en te ontdekken. En vergeet niet, bij MarioSwitch.nl kun je altijd veilig en betrouwbaar bestellen. Niet goed? Wij betalen alle verzendkosten! Fantastisch, toch?!
Beoordelingen voor   Variety Kit Toy-Con 01 - Nintendo LABO

Beoordelingen Variety Kit Toy-Con 01 - Nintendo LABO

kopje Switch Hardware beschrijving Variety Kit Toy-Con 01 - Nintendo LABO

Beschrijvingen

2 Beschrijvingen

Labo fan
50
Nintendo LABO is een zee van creativiteit!
Nintendo LABO, je hebt het vast wel eens gehoord. Maar wat is dat dan? Dat ga ik uitleggen. Nintendo LABO is een stapel kartonnen bouwplaten die je in elkaar zet, zodat je er mee kan spelen. De Variety Kit bevat een modelauto, die rijdt door de trillingen van de Joy-Cons. Een hengel waarmee je vissen kan vangen. Een huis waar een schattig beestje waar je hele grappige dingen mee kan doen. Een stuur waarmee je kan stunten en racen. En als laatst een piano waarmee je piano kunt spelen. Naast deze leuke dingen heb je ook extra’s die je creativiteit een voordeeltje geven. Maar er is nog meer! Je kan ook meeleren met het virtuele Toy-Con onderzoekslab, waarin je dingen leert over de bouwsels, knutselen en de Joy-Cons. Maar! Je kan ook nog je eigen spelletjes maken in de Toy-Con Garage! Is dat nou leuk of niet? Nintendo LABO. Bouw, speel, ontdek.

Kiano
13120
Wat kan ik met de Variety Kit Toy-Con 01 - Nintendo Labo?
De Variety Kit Toy-Con 01 is een innovatieve set van Nintendo Labo, ontworpen om gebruikers de mogelijkheden van de Nintendo Switch op een creatieve manier te verkennen. Deze kit bevat verschillende bouwprojecten waarmee je unieke Toy-Con-accessoires kunt maken, zoals een kartonhuis, een motorfiets, een piano, een vislijn en een robot. Elk project biedt een unieke gameplay-ervaring en een eigen game die meegeleverd is.

Hoe neem je de Variety Kit Toy-Con 01 - Nintendo Labo in gebruik?
Om de Variety Kit Toy-Con 01 in gebruik te nemen, begin je met het bouwen van de verschillende (kartonnen) accessoires volgens de meegeleverde instructies in de "Labo-app" (te vinden op de meegeleverde game-card) op je Nintendo Switch. De game biedt stap-voor-stap begeleiding en geeft je tips over het bouwen en gebruiken van de Toy-Con-projecten. Na het voltooien van een project, plaats je de Joy-Con in het bijbehorende Toy-Con-accessoire en start je het bijbehorende spel. De interactie tussen de Toy-Con en de Switch-console zorgt voor een unieke spelervaring die je zelf kunt creëren en aanpassen.

Specificaties en FAQ
- Inclusief verschillende bouwprojecten: kartonhuis, motorfiets, piano, vislijn en robot
- Geschikt voor Nintendo Switch en Joy-Con-controllers